Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 25 apr, 2024 12:47 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 86 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 31 jul, 2010 22:08 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 28 jul, 2007 14:40 pm
Berichten: 5238
ik vind dat je een erg gaaf ding neer hebt gezet. Gezien de schaal ziet het er erg mooi uit.
Brengt me wel een beetje op waarom ik geen kleine dingen bouw. Ik zou me tijdens de bouw storen aan een aantal practische dingen zoals de dikte van de wanden bij de intakes. Dat zijn dingen waar je weinig aan kan doe, ja iets afvlakken, maar een aantal zaken zijn moeilijk aan te passen.

De onderkant is mooi, dat grijze en post shading is een gaaf resultaat.

mooie aanvulling.

Arjen

_________________
LEKKER VOOR MEZELF BOUWEN


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za 31 jul, 2010 22:21 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 03 feb, 2009 15:58 pm
Berichten: 2055
Woonplaats: Gemert
Paintjob met verschillende merken (en basis) is dik in orde. Roundels en historisch correct ...ach. Pitotbuis eraf gemept....diegene die dat nog nooit is overkomen zal ook wel elke week de toto winnen :-). Je hebt in ieder geval er een mooi oefenobject van gemaakt dat boven de tafel mag blijven. Hoeveel kits zijn er niet als oefenkit in de bak onder de tafel geëindigd?

Cheers, Peter


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za 31 jul, 2010 22:33 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 18 aug, 2005 10:16 am
Berichten: 2232
Woonplaats: Beekbergen
Wat een gepriegel ook met deze schaal. Maar er staat wel een heel leuke kit. En je kan er lekker veel van kwijt..

Gr.
Sid

_________________
Als al het andere niet lukt, lees dan de handleiding...


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 01 aug, 2010 12:05 pm 
Offline
Admin
Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 22 apr, 2006 16:38 pm
Berichten: 8798
Woonplaats: Utrecht
Juggernaut schreef:
Je gaf zelf al aan dat er een aantal dingen zijn waar je niet tevreden over bent, desondankks vind ik hem erg leuk geworden en zeker op deze kleine schaal! :brouw:
En tja, van je fouten leer je. 8)

Dankje. Ik moet er misschien eens wat beter uit beginnen leren :P 't is toch niet de eerste keer dat ik bepaalde dingen compleet verkeerd aanpak :)


Nielsdol schreef:
Rood is inderdaad een goede basis voor het geel, en een echte aanrader. Ik zie ook dat de roundels niet helemaal gecentreerd zijn, maar, ook dat is niet altijd even makkelijk natuurlijk :D

Dat rood eronder ga ik eens proberen op mijn Fokker (die ik nog moet beginnen). Die kist wordt volledig geel ;)
Ja, dat centreren is flink de mist in gegaan. Ik weet niet echt een goeie manier ook hoe ik het deftig zou kunnen centreren... :?


darka schreef:
Ik zou me tijdens de bouw storen aan een aantal practische dingen zoals de dikte van de wanden bij de intakes. Dat zijn dingen waar je weinig aan kan doe, ja iets afvlakken, maar een aantal zaken zijn moeilijk aan te passen.

Kijk, dat was me nu nog niet echt opgevallen om me te gaan storen, gewoon nooit echt op gelet. Nu stoort het me natuurlijk wel :P Maar als je dat goed wil doen, moet je bijna intakes van PE gaan gebruiken om een beetje in de buurt van juiste dikte te komen... Wel een uitdaging natuurlijk :P

@ de rest, ook allemaal bedankt voor de commentaren :)

_________________
Afbeelding
Mijn verslagen
Modelbrouwers.nl broncode: Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 02 aug, 2010 12:36 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: vr 23 sep, 2005 15:51 pm
Berichten: 987
Ondanks de puntjes die jij aangeeft kan ik toch niets anders zeggen dat het een erg leuk model is geworden.
Heel mooi gedaan met de camo en de postshading.
Ik neem dan ook mijn petje af voor dit resultaat op deze schaal. Erg goed werk.

Groeten,
Asmodi :twisted:


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 02 aug, 2010 12:46 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 13 jun, 2005 11:10 am
Berichten: 2685
Woonplaats: Stiens
Leuk! Mooi uitgevoerd en netjes gemaakt.

Ronald


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 86 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 50 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement