markie schreef:
Laten we het maar op een kawasaki kwaaltje houden dan. Alhoewel yamaha er ook wel last van heeft.
Haha check!
jeroen_R90S schreef:
Ik ken weinig/geen motoren die alu delen hebben die er op een gegeven moment bloemkolend afkomen...
ben zelf wel blij met m'n ongespoten BMW blok, gewoon blank alu, af en toe even poetsen en blijft altijd mooi
Poetsen? Brrrrr...
jeroen_R90S schreef:
Ik weet niet in hoeverre het Ki-60 prototype representatief is voor de Ki-61 productieversies, maar het ziet er wel mooi uit
Meen je dat nou? Is die foto van een KI-60 prototype? Dan heb ik niet zo best op zitten letten... Om de mojo te behouden laat ik het voor nu zo, maar wellicht dat ik het in een later stadium nog aanpas naar matzwart.
Zoals gezegd eerst maar eens verder met de rest, want ik heb zin om deze Tony in elkaar te zetten! En dat is dus ook gebeurd:
De passing van de kit is niets op aan te merken, ging heel mooi in elkaar. Met gesloten kap ziet het er zo uit:
Past mooi, mist alleen een beetje materiaal in de voorhoekjes. Dat heb ik inmiddels aangelengd met wat styreen.
Er miste alleen nog een constructiebalk boven de motor langs, dus deze gemaakt van een H-profieltje:
Twee subtiele styreen tabjes op de kap om hem mooi te laten sluiten:
En dan ziet het er gesloten zo uit:
Vooralsnog geen magneetjes gebruikt, het kapje sluit mooi om de plaats. In een later stadium maar eens kijken of dit nog steeds niet nodig is.