Jullie kunnen meegenieten met ons vandaag door middel van deze foto's:
Onze verblijfplaats deze week in Kornburg, net onder Nurnberg (het torentje is onze keuken).
Tamiya weet altijd met iets spectaculairs te komen, dit jaar met deze ubercoole Baja buggy:
Terwijl de Italeri dames lekker doorkletsen schiet ik wat foto's
Nieuwe Mercedes met een trailer vol Bloemetjeskracht
En een glimmende Scania:
Twee nieuwe locomotieven op schaal H0 (1 op 87) is altijd een slimme zet om je treinbaan wat voller te zetten zonder 350 Euro kwijt te zijn voor zo'n prachtige loc.
Hasegawa komt met een nieuwe oude Ferrari op een vreemde 1 op 20 schaal:
En Miniart valt op met deze prachtig geschilderde huizen:
Deze platbodem van schaal 1 op Homeghost wil ik jullie ook niet onthouden:
Revell weet ook dit jaar weer te verrassen. Nu met twee meer 'educatieve' lijnen, in de vorm van anatomie. Kikker, krokodil en nog een paar beesten die je kunt ontleden tot het bot. Ook vliegt Leonardi Da Vinci langs met zijn niet altijd even praktische ideeen, 6 van zijn uitvindingen te bouwen in hout.
Een nieuwe lijn met Star Trek voertuigen zal veel mensen verblijden.
Trucks en trailer, ook allemaal nieuw (alhoewel, van heruitgaven zijn ze bij Revell ook niet vies):
Na de Samba - T1, binnenkort ook deze T3 verkrijgbaar:
Het meeste keek ik nog op van deze minicompressor (het blauwe doosje) met double-action spuit - adviesprijs rond de 100 Euro. Als de kwaliteit OK is - absoluut een hit.
Der Rudi (denk ik), Revell's huis-airbrusher
De maker van deze dio op de Revell stand is duidelijk geinspireerd door onze eigen Wilco Machiels:
Tot zover!