Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu wo 24 apr, 2024 14:44 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 29 aug, 2008 22:30 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 27 jul, 2008 14:28 pm
Berichten: 71
heej mensen..hier mijn project: de medicopter 117.


Afbeelding
Afbeelding
[img]http://albums.modelbrouwers.nl/coppermine/albums/userpics/11201/complete_interieur_%28Modified%[/img]


Laatst bijgewerkt door hannes22 op za 20 sep, 2008 8:12 am, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 29 aug, 2008 22:39 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 27 jul, 2008 14:28 pm
Berichten: 71
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Laatst bijgewerkt door hannes22 op vr 29 aug, 2008 22:48 pm, in totaal 2 keer bewerkt.

Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 29 aug, 2008 22:47 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 27 jul, 2008 14:28 pm
Berichten: 71
zoals jullie zien ben ik al aardig gevorderd met de bouw, maar heb toch besloten hem hier maar op te zetten, vooral omdat ik nu met een probleem zit:
Afbeelding
heb eerst het model licht geschuurd, daarna schoon gemaakt, en toen gewone revell verf nr's 12 en 31 geloof ik er opgespoten met een airbrush. Toen ik de onderkant in de lak wou zetten met een tamiya spuitbusje gebeurde er dit..weet iemand hoe dit kan? kom het liever niet nog een x tegen. :cry: 't is wel te herstellen, maar toch..
vriendelijke groeten, johan


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 29 aug, 2008 23:24 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 31 jul, 2008 21:26 pm
Berichten: 75
Woonplaats: Rotterdam
Ik zie niet precies wat er is gebeurd. Kun je dat mischien even vertellen aan me :D Is er verf tussen het tape door gegaan ofwat?

Maar dat is wel even wat anders zo'n 1:32 schaal zeg. Ik denk dat als ik met de 1:32 zou beginnen, dat het dan een drama zou worden 8)

Maarja ik wens je super veel succes!

IPPOWER


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 30 aug, 2008 9:20 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 13 jul, 2005 13:54 pm
Berichten: 13623
Woonplaats: Haarlem
Oei, dat is inderdaad erg jammer. Het komt nu een beetje te laat voor je maar dan weet je het voor de volgende keer: Tamiya verf uit spuitbusjes geeft dit effect op enamel verf. Ik heb het ook een keer gehad en heb toen de hele verflaag en decals opnieuw moeten doen.
Volgens mij komt het doordat Tamiya verf krimpt bij het drogen. Ook ´bijt´ het zich nogal stevig vast in het plastic, en enamel verf kan daar niet tegen.

Ik vind hem trouwens wel erg strak tot nu toe dus ik zou zeker proberen het te herstellen. Moet niet zo moeilijk zijn denk ik toch?


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 30 aug, 2008 14:45 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 27 jul, 2008 14:28 pm
Berichten: 71
@ ippower: toen ik er lak op spoot, begon de verf rechtsonder bij die rode streep, op te bollen. heb het inmiddels beetje ingedrukt enzo, maar zal de laag er toch weer af moeten schuren en opnieuw moeten verfen denk ik. gelukkig weet ik nu hoe het komt..

@ flying dutchman: thanx voor je compliment. :D 't is inderdaad niet zo moeilijk om het te herstellen denk ik, kost alleen wat extra tijd, waar ik op het moment en meestal eigenlijk zo weinig van heb.:P maar ja, het is niet anders..
mazzol..;)


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 30 aug, 2008 20:12 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 06 aug, 2007 17:28 pm
Berichten: 370
Woonplaats: Apeldoorn
Wow, van binnen is hij prachtig!

Persoonlijk - en dat is mijn mening :roll: :wink: - vind ik dit een colorscheme wat het mooie interieur niet waard is. Zou er zelf wat anders op kleuren, zoals:

Afbeelding

Of deze, moeilijk maar heel erg mooi:

Afbeelding

Of deze, Australian police:

Afbeelding

Of:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

But still, you're the one to choose!

_________________
Afbeelding

Evolution was finished when mankind started flying..


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 30 aug, 2008 22:38 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 25 maart, 2008 0:04 am
Berichten: 2229
Woonplaats: Gooische matras!
Mooi interieur en een stoere helikopter! Heb je er zelf nog iets aan toegevoegd?


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 31 aug, 2008 15:48 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 27 jul, 2008 14:28 pm
Berichten: 71
jow, bedankt voor jullie reacties en complimenten!:D:D:D
@ erik brouwer: dat zijn inderdaad ook helemooie schema's, vooral die oranje-witte, maar ik ben ook een grote fan van medicopter dus..ben dr helemaal tevrede mee.;)
@ Java_Platypus: het enige wat ik heb toegevoegd is: dit vind ik persoonlijk een gigantische blunder van revell, de collective! zat er niet bij gewoon!!!stond ook niet in het boekje zeg maar, dat je die moest plaatsen..helemaal niks! verder 1 decal op de paal tussen de vlieger en navigator, daar helemaal boven aan zit een paneel met switches, - zal wel ff x foto posten, zit nu op een andere pc, kan ik het niet laten zien - staat ook niets over in het boekje bij revell, maar die zit wel aardig in het zicht. Heb de medicopter dvd, dus ik kan aardig wat details natrekken.:D
zal morgen even wat nieuwe foto's posten..
apechow....medebrouwer;)


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 01 sep, 2008 20:28 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 27 jul, 2008 14:28 pm
Berichten: 71
zoals beloofd hier nog even een paar plaatjes:
Afbeelding
Afbeelding
dus..dat is alles voor eerst wel even. nu moet ik eerst andere lak hebben. Iemand nog suggesties?;)
mazzel


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement