Geweldig al die info die aan komt rollen! En bedankt voor het opsnorren van de brochures Arie maar die heb ik zelf ook. Van Koos vandaag enkele scans uit het NL Mack boek ontvangen en daar spreekt men van 3 wielbasis voor een 6x4 truck. De kleinste, 3,66m tot tussen de 2 achterassen, komt het meest in de buurt van wat Arjan ook omschrijft. Ik zal dat tzt vergelijken met de foto's van het origineel voordat de zaag in het chassis gaat. Alvast bedankt voor alle hulp!
Vandaag heb ik het interieur helemaal pas weten te maken en je kan zeggen wat je wilt over de pas nauwkeurigheid van AMT kits maar zo'n opgerold gordijn is toch wel een erg leuk detail! Helaas geen "hemeltje" maar daar verzin ik nog wel wat op.
Het is voornamelijk het versmallen van alle onderdelen geweest en het inkorten van de kuip aan de achter zijde. Een origineel F700 interieur is het nog steeds niet maar dat zal straks niks afdoen aan het algehele uiterlijk. Van onderen ziet het er nou niet uit maar ik ga ik er nog een vloerplaat in maken zodat dit weer smoelt.
De glasvezel cabine is overigens bijzonder sterk maar snijden gaat inderdaad niet, dat wordt eerder breken, de Dremel met een redelijk grove frees werkte echter prima om de ramen open te krijgen. Overdorp reed met zowel de bult achter op de cabine als zonder. De kans is groot dat deze laag dak versie de bult wel had maar daar ga ik me niet aan wagen. En het hoge dak idee is ook nog niet van de baan. En als, dan wordt het er simpelweg op gemaakt zonder het originele dak open te zagen. Maar zo ver zijn we nog niet. Nu eerst maar eens de cabine geheel verf gereed maken.
André