Hallo,mede-plastic-festisjisten
Na de tips over het interieur was ik met volle goesting aan de vloeraanpassing begonnen.
Maar tijdens het passen en fitten kwam ik tot de conclusie dat ik toch iets te snel van stapel was gelopen.
Zoals je kan zien komt het plasticplaatje toch heel dicht bij de radiator. Dat op zijn eigen is niet echt een groot probleem, maar het zou misschien wel beter zijn om eerst volledig de motor met zijn bijhorende leidingen op te bouwen. Zo om dat een compleet zicht te kunnen hebben op de hoogte voor de vloer.
Geen paniek, dus beginnen we met iets anders.
Iets proberen met die kale radiator:
met een stuk vliegenhor probeerde ik een reliëf te creeëren.
Het is niet naar mijn zin; de mazen zijn te grof.
Ik heb echter nog bijna 2 complete Volvo's op zolder staan voor donorstukken, zal er een radiator uitbreken en eens proberen met een panty van vrouwlief dat reliëf te maken.
het chassis ,met name het deel waar de schotel bevestigd is, werd ook iets aangepast.
Over de gehele lengte van die 'poutrellen' werden er bevestigingsgaten geboord.
Het derde gat linksonder werd intussen al gecorrigeerd
Ook aan de rembekabeling werd al een begin gemaakt: een ventielenblok met bijhorende leidingen om van start te gaan
Tot de volgende
Ives