Na ruim 30 jaar achter het stuur gezeten te hebben en ruim 20 jaar door europa gereden te hebben maak ik op mijn oude dag een overstap van vrachtwagen naar magazijn bij hetzelfde transportbedrijf
hierdoor elke avond thuis en ook in de weekenden dus meer tijd voor de hobby
daar het waardeloos weer is om te spuiten [ er liggen diverse te wachten ] maar begonnen aan deze kenworth met diverse veranderingen tbv de orginaliteit
als eerste de achtervering gebruikt van een kenworth aerodyne omdat deze in het echt geen hendrickson suspension heeft
[ na speurwerk en vragen in de us , klopt dat , ook niet de T600 ] en tevens de wielen
de hood [ neus ] is een resinhood vanplaskit en de accubakken [ batteryboxes ] zijn besteld in de us [ degene die er onder horen ] en dan hier een paar plaatjes
de kw aerodyne als donor voor de suspension en aielen
de donor voor chassis en cabine en sleeper
en hoe het ongeveer er uit gaat zien
en de aangepaste vering met achterassen
en ja , ik gaat een dezer dagen een spuitcabine maken want....
koos