Hallo Brouwers!
Als eerste, bedankt voor jullie mooie reacties!
Wat betreft de plaats van het data plaatje........ik hou het op plausibel.
Wat betreft de energie in dit model, ondanks de tegenslagen.......natuurlijk gaat er wel eens iets mis én natúúrlijk kan het ook niet altijd in 1x goed gaan, maar dat is voor mij absoluut geen reden om zo'n project aan de kant te gooien.
Nééééé, we gaan gewoon gestaag door, want opgeven.......nee dat kennen we hier niet en daar doen we beslist niet aan mee.
En zo rollen we als tweede, zo in een kleine update.
Nu moest ik in de cabine nog wat klein detailwerk afmaken en verzinnen.
De gordijnen hangen nu op hun plek, foto's volgen later, en nog 3 kleine details die zo achteloos in de cabine los slingeren.
Voor dat we verder gaan kijken.....sorry, maar ik kon het ëcht niet laten......sorry....
....sorry, sorry, sorry, sorry!
Een contactsleuteltje kennen we nu zo onderhand wel en in het kader van, Vernieuwend blijven en maak de jongens effe helemaal gek, zijn de volgende "dingetjes" ontstaan.
Inderdaad, een contactsleutel met afstand bediening, want we zijn weer een hele periode moderner met deze Benz,
Sleuteltje is iets van 2,5mm, had mijn eigen sleutel met kastje even opgemeten.
Dat gele "pensleuteltje" had ik tijdens mijn Side-Loader rit op het dashboard zien liggen, een zwarte variant dan.
Bij deze is hij geel gemaakt om hem beter op te laten vallen.
De 2 andere sleutels zijn voor de kasten die er nog op moeten komen en 1 voor de dop van de dieseltank.
De metaalringetjes zijn gemaakt van de 0,4mm datakabeltjes......draadje is dan iets van 0,2mm ofzo.
Wat ik ook zag bij de chauffeur was dit......
Inderdaad, een klembord waar hij de ritten op schreef.
Sorry jongens, maar de balpen moet nog gemaakt worden, ik weet het.....slordig dat deze er nog niet bij zit.
En dan in de cabine ziet het er zo uit......
Goed, dit was weer even genoeg gekkigheid.
Nu de onderkant van de bodemplaat nog van een hittedoek voorzien en dan kan de cabine gesloten en geplaatst gaan worden.
Brouwers!, tot de volgende keer maar weer!
Bron:
http://www.amcars.czGrüß Hermann.