Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 18 apr, 2024 15:18 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 14 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 05 aug, 2014 20:49 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 25 okt, 2007 13:08 pm
Berichten: 3608
Woonplaats: Twello
Hahaha Koos, zijn luilakbroer die graag languit ligt?
Op het www zijn genoeg foto's van de luchtinlaat, ik zou wel dat luchtfilter aanpassen en achterop de motor zetten. Als je toch iets aparts bouwt dan niet gaan voor die standaard oude Volvo manier die toch al redelijk snel veranderd is (net zoals bij de DAF 95)
Gooi de sloophamer er maar doorheen want je moet nogal wat veranderen.

Johannes


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 06 aug, 2014 0:24 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 28 dec, 2008 11:09 am
Berichten: 5193
Woonplaats: 's-Heer Hendrikskinderen
Het is druk op de werkvloer bij jou Koos :shock: Volgens mij is er een vrachtwagenlading aan modellen en onderdelen bij je afgeleverd.
Bovendien ben je ook nog eens lekker bezig met een FM :lol:
Succes met je hak en snijwerk; kijk je uit voor de vingertjes!?
:brouw:

_________________
groeten,
Onne


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 06 aug, 2014 5:49 am 
Offline
V.I.B.
V.I.B.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 09 sep, 2006 18:01 pm
Berichten: 2379
Woonplaats: hellevoetsluis
Uit mijn hoofd meen ik me te herinneren dat bij de VOLVO F16 (vierkante koplampen) de motor net wat anders is vwb de luchtinlaat Koos, misschien dat je daar eens naar kunt kijken want uit mijn blote kale hoofd zit er op deze modellen een pot achterop de motor waar het luchtfilter op aan sluit, hobbyse :brouw:

Jeff

_________________
Al is een truck nog zo snel, de bergingswagen achterhaalt hem wel


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 06 aug, 2014 6:38 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: vr 18 mei, 2012 15:12 pm
Berichten: 1279
Woonplaats: hellevoetsluis
ik heb al redelijk wat plaatjes bekeken vwb de luchtinlaat en dat zit achterop de motor gemonteerd , betekend alleen alleen dat de uitsparing aan de achterwand iets groter moet worden , ik zag vanochtend vroeg een mooie bakwagen rijden en dacht , ja dat is misschien ook wat
kwam hoofdzakelijk door de frisse witte kleur met een iets rood gecombineerd , dus voorbeelden genoeg
en ja johannes , als hij er onder ligt maken ze een geluid als een motorzaag om bomen om te ..... wakker worden ! vreemd he al die mensen in je slaapkamer , blijkt dat je gewoon op de garagevloer ligt.
onne de vingertjes gaat wel , maar de zweetdruppeltjes die in de oogjes lopen doet auw, en ja het was een vrachtwagenlading aan spullen
en een aantal perfect gespoten cabine,s zitten er bij [ de ene kant is nu net de opslag van de ludolfs , alles moet nog uit gezocht worden ]
klopt jeff , heb al goed gekeken hoe dat er uit ziet , en dat uit je kale bolle koppie
hoop vanavond nog een beetje te bouwen cq verbouwen want ik wil hem eigenlijk meenemen naar gorinchem al dan niet wip
koos

_________________
do it like pruitt used to do it
movin on


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 14 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement