Dank voor de reacties. Tja in Gorinchem moest ik een aantal mensen nog uitleggen dat het geen KFS model was maar een eigen gebouwd model. En als je dan in detail kijkt zijn er verschillen, op sommige plekken zit ik fout en op ander plekken KFS..... bijvoorbeeld die grote bullbar aan de voorzijde is door KFS niet zo perfect gemaakt.
De cabine is sinds Nieuwegein ook nog een keer bijgewerkt en overgespoten want het bleek dat de zomer met bijbehorende hitte toch zijn sporen had achtergelaten in de diverse lagen kunststof, naden en overgangen.
Het interieur is het volgende wat aan de orde komt. Plaatjes van een KM interieur zijn haast niet te vinden dus grotendeels is het een kopie van de TK. Opvallend is het 4 spaaks stuur, echt spartaans. Het hele interieur straalt trouwens weinig luxe uit maar dat hoort bij werkpaden. Uit ervaring weet ik dat de chauffeurs niet al te lang mogen zijn want dan zit je met het hoofd tegen het hemeltje, zo'n typisch ingedoken houding moet je aannemen....
Stoelen zelfbouw, stuurwiel ex DAF, handrem links van de bijrijderstoel moet er hier nog op.
Vooreerst maar weer genoeg.
Johannes