Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu wo 24 apr, 2024 0:10 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 152 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 24 sep, 2014 15:21 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 27 nov, 2008 22:08 pm
Berichten: 412
Woonplaats: Gouda
Schitterend model geworden Hermann. Mooie details en nette afwerking. Op naar de volgende! :mrgreen: :lol:

_________________
Gr. Johan


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 24 sep, 2014 15:29 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: vr 18 mei, 2012 15:12 pm
Berichten: 1279
Woonplaats: hellevoetsluis
hij is netjes zoals het vroeger was hermann
en wat word de volgende? waar we het over gehad hebben , de knactros toch :lol:
of de militaire uitvoering :mrgreen:
of.......?
koos

_________________
do it like pruitt used to do it
movin on


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 24 sep, 2014 20:11 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 28 dec, 2008 11:09 am
Berichten: 5193
Woonplaats: 's-Heer Hendrikskinderen
Pracht Benz Hermann, eenvoudig en toch veel detail!

_________________
groeten,
Onne


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 24 sep, 2014 20:15 pm 
Offline
V.I.B.
V.I.B.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 09 sep, 2006 18:01 pm
Berichten: 2379
Woonplaats: hellevoetsluis
Hermannnnn,

Das lang geleden, maar volgen doe ik je wel stilletjes op de achtergrond. Wederom een keurige Benz die je hier hebt neergezet, nu nog een ahw erachter en het span is compleet. Voor de rest kan ik niets anders zeggen als dat je modellen er mooi en verzorgd uit zien en wordt het nu toch eens tijd voor een militaire Benz waar je jezelf op kan uitleven (hint)

Jeff

_________________
Al is een truck nog zo snel, de bergingswagen achterhaalt hem wel


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 24 sep, 2014 20:36 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 11 jan, 2010 22:46 pm
Berichten: 825
Woonplaats: Buiten de Wereld (B)
Zijn dit de folderfoto's??????

Mooie Benz Hermann :brouw: .

Als je je Benzen op een rijtje zet, springt deze er door de frisse kleurstelling echt wel uit. Schitterend gedaan.
Boordevol details is dit weer een mooie aanvulling in je verzameling.

Mijn complimenten.

gr
Eddy

_________________
In progress: White-Freightliner COE Big Sky | DAF XF95 SSC Speedline Tongerlo | MB New Actros Gebr. Geelhoed
Klaar: Mijn afgewerkte projecten


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 24 sep, 2014 20:52 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: wo 30 jan, 2013 11:39 am
Berichten: 438
Woonplaats: Horssen (GLD- zuid)
jeff schreef:

[........] nu nog een ahw erachter en het span is compleet. [......]


Daar ben ik het mee eens! erg mooi model geworden!

_________________
Groetjes,

Tom


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 24 sep, 2014 21:03 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: ma 31 maart, 2014 20:48 pm
Berichten: 621
Hoi Hermann,

Ik weet nu niet of ik al eens gereageerd heb op dit schitterend model van jouw? Maar ik heb je wel van in het begin gevolgd. Al je modellen trouwens!!

Ik weet eigenlijk niet wat te zeggen of te typen :oops: om te vertellen hoe schoon, prachtig, magnifiek, uitstekend, uitmuntend,...
dat dat hier allemaal is :shock:

En een remorque of een lading zou hier niet op misstaan :D

groeten
Ives


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 24 sep, 2014 21:14 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: di 27 maart, 2012 21:12 pm
Berichten: 2308
Woonplaats: R’dam
Hoi Hermann!

Met de laatste dingetjes heb je weer een hele mooie Benz, in een lekker frisse typische kleur neergezet.
Als je nog eens een folder in het raam legt zou je eigenlijk een foto van het model erop af moeten beelden :lol:

Nog een suggestie; ik kwam zoiets tegen ... ook wel een eigenwijze (Braziliaanse, kwam ik later achter) -Benz.

Afbeelding

Maar volgens mij heb jij zelf ook wel voor heel wat jaartjes ideetjes en projecten liggen ... :brouw:
Maar toen ik de 1618 op Madeira zag moest ik meteen aan jouw creaties denken.

Groeten,
Odorf

_________________
Net afgerond:1:160 VW busjes en meer
verslagen ... diep achter in de ijskast:
Diorama rondom een oude Unimog
Henschel HS22 in 1:160Lancia 037 in 1:24


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 24 sep, 2014 22:11 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 27 mei, 2012 1:01 am
Berichten: 2120
Hallo beste medebrouwers!

Ik zal alle reacties in 1 antwoord beantwoorden.
Op de 1e plaats, een hele diepe knieval en bedankt voor jullie mooie "bloemen"

Het waren inderdaad een paar hele kleine afwerk dingetjes en zoals jullie weten, als je het niet aanpakt dan ligt zo'n model maar te staan.

Christiaan,

De kleurstelling ben ik zelf ook erg tevreden over en wilde hem inderdaad zo orgineel mogelijk houden.
Dat jij van een aparte kleurstelling, dat weet ik :brouw: moeten niet allemaal van grijs of zwart houden tóch!

Albert,

Ik probeer inderdaad iedere keer weer wat verder te gaan, we zullen kijken waar het stopt, :wink:, ik blijf in ieder geval mijn best doen.

Koos,

In ieder geval waar we het over hebben gehad en militair zit inderdaad te kriebelen, maar dat zal wel onder de rubriek militaire bouw moeten vallen, weet het nog niet.
Ik zal Robert eerdaags een pb hierover sturen als ik er over uit en "aan toe"ben.
Anders een .............heb pas geleden even een foto reportage van 72 foto's gemaakt van een cabine aan de buiten en binnenkant, ook geen projekt op de korte termijn want Italeri zal hier voorlopig ook geen haast mee hebben, denk ik. :roll:

Jeff,

Dat is inderdaad lang geleden, zit nog steeds een beetje te hopen tot je met bouwverslag komt. :wink:
Militair zit wel in de planning maar heb nog niet helemaal helder van hoe of wat. :roll:
Een ahw zit er niet in althans, op dit moment niet, wie weet hoe ik dit over een poosje zie. :roll:

Eddy,

Leuk je weer eens gezien te hebben op de brouwersdag. :D
De kleurstelling is inderdaad een beetje afwijkend op de rest en zoals in mijn topic beschreven, had ik een behoorlijk "yes" gevoel i.v.m. de rode tint van het chassis.
De blauwe kleur was namelijk bewust gekozen omdat deze kleur meer een regel dan uitzondering was.

Ives,

Bedankt!, een lading was van begin af aan niet de bedoeling geweest omdat dit een folder Benz moest worden.
Ik begrijp dat deze bak zich hiervoor uitstekend leent, maar juist daarom toch ook weer niet.
Lekker eigenwijs noemen we dit. :lol: :lol: , het moet vooral een hagelnieuwe Benz voorstellen die zo uit de fabriek is komen rollen en naar zijn 1e eigenaar gaat, vandaar de folder op het dashboard.

Odorf,

Dit type Benz ken ik inderdaad, maar dat je op je vakantie aan mijn werk moet denken..... :?
Dit is natuurlijk een grapje, bedankt voor de foto want ondanks dat ik ze ken, heb ik ze niet in het bestand, op die hele forse Braziliaanse Benz, 2733, na dan.
Zoals je zegt, nog zo véél ideeën, ik kom handen te kort en bij ieder project vlieg ik er met het grootste enthousiasme in.
Eerst maar eens het lopende werk maar doen want anders zie je de Benzen niet meer door het bos. :mrgreen:

Hermann.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 24 sep, 2014 23:27 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 05 aug, 2007 13:23 pm
Berichten: 2827
Zeer geslaagd model :brouw:

_________________
:brouw: Remon

Alle modellen die ik tot nu toe heb gebouwd: https://modelbrouwers.nl/albums/album/11621/


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 152 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 18 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement