De discussie is niet zo moeilijk hoor
.
De enkele accubak met grote ketel eronder, haaks op het chassis aan ieder zijde is de trekker uitvoering. En ja, er staat een 'motorwagen' tussen maar ik kan je verzekeren dat die origineel als trekker chassis in de boeken gestaan heeft. Deze opstelling is op de gehele 0 en 1 serie trekkers gevoerd in de uitvoeringen LB, LBS en LBT.
Vwb de motorwagen heb je dus twee opstellingen, de horizontale in lengte richting, aan iedere zijde van het chassis bevestigde grote ketel met een grote accubak links. Schijnbaar geleverd op de eerste 110's en nu blijkt de allereerste 140's.
Daarna kwam de versie met brede en smalle ketel aan iedere zijde van het chassis en grote accubak links, geleverd op de verdere 0 en de gehele 1 serie.
De versie zoals er nu onder het model zit, is dus zowieso de trekker uitvoering.
Aanpassing is makkelijk denk ik, de ketels in de lengte richting plaatsen tegen het chassis, de kleine acubakken tegen elkaar en links monteren. Dan is die net als op de foto, maar goed, het is jouw model!
Grt Ron