Ha Onne, bedankt.
Alles is nog demontabel voor de spuiterij. Dan doe ik alle losse onderdelen op strip(pen) plakken met dubbelzijdige tape. Ik bouw liefst alles zover mogelijk af zodat alles in 1 keer naar de spuiter kan. Komt eigenlijk doordat ik er een vreselijke pleurishekel aan heb om de airbrush schoon te maken, hoewel het maar 10 minuten werk is.
Moet nog even kijken hoe dicht de cabine op het kopschot komt te zitten, anders maak ik ook nog een luchtfilter langs de zijkant van de cabine. Ook een mooi detail denk ik. Nu heb ik 4 varianten gezien. De originele, achter de cabine.
2 varianten naast/langs de cabine,
en 1 variant, zonder luchtfilter"pijp" waarbij er een soort paddenstoeltje bovenop het luchtfilterhuis zit.
Moet even kijken wat het beste past en lukt, of dat ik voor de simpelste ga.
Bij deze laatste foto zie je ook hoe het kistje links onder de cabine zit.
Wat ik ook een issue vind, zijn de instaptreden van Italeri. Deze zijn wel degelijk anders dan wat het hoort te wezen. Ben er al een poos mee bezig geweest, maar dat lukt me niet erg goed. In de bovenste trede zitten al 40 gaten, om die helemaal precies haaks uit te boren heb ik al van alles geprobeerd, maar dat gaat hem zo niet worden. Ik zie wel even hoe dat te doen, wellicht toch maar de italeri variant gebruiken.