Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu di 19 maart, 2024 7:09 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 145 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 18 aug, 2007 18:34 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 18 aug, 2007 17:02 pm
Berichten: 138
Dit is echt een geweldig diorama, je hebt zels de kleinste details tot in de perfectie uitgewerkt. Lof! :D

_________________
That that dont kill me can only make me stronger


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Onwijs gaaf!
BerichtGeplaatst: za 18 aug, 2007 21:33 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 19 sep, 2006 22:09 pm
Berichten: 278
Woonplaats: Amersfoort
Ik vind dit echt een topper! er is een hoop denkwerk ingaan zitten volgens mij en je kunt aan alle kanten zien dat het een bevroren momentopname is met een echt (scenario).

Ik doe het je zeker niet na, maar desondanks zijn er een paar puntjes die mij opvallen.

Bij deze foto staat een hond die vrolijk rond loopt, en dat lijkt een beetje onwaarschijnlijk. Ik denk dat er tussen alle tumult en het geschiet geen dier is dat zo dicht bij over de stoep zal gaan wandelen en daarnaast zien moslims honden als zeer onhygienische bessten net als varkens en zul je dus niet snel tegen komen in een moslim comunity.

Afbeelding

Op deze foto zie je onderaan de linker muur een horizontale kier, deze zou ik afsluiten en de onderzijde van de muren iets vervuilen.

Afbeelding

De decal op de M1A2 zou ik nog iets vervagen, evt. met wat drybrushen.

Afbeelding

Op deze foto staat het linkse figuur voor mijn gevoel erg achterover en is die liggende iets te glimmend.

Afbeelding

Op de volgende foto vind ik persoonlijk dat het stoplicht er iets te statisch bij licht, ik zou hem hebben verbogen, uitstekende draden en zwaarbeschadigd trottoir gemaakt.

Afbeelding


Over het algemeen zou het wat mij betreft iets vuiler kunnen en meer roet bijvoorbeeld (zoals al eerder gezegd) rond de auto. Misschien zou je zelfs verkoolde banden na kunnen maken.

Dit is dus geen kritiek, maar gewoon een paar puntjes die mij in het oog sprongen. Desondanks nogmaals petje af voor het resultaat!

Gr. Mickael


Laatst bijgewerkt door Tank532 op za 01 sep, 2007 22:44 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 01 sep, 2007 21:53 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: zo 21 jan, 2007 20:10 pm
Berichten: 116
Hey,

Goed gedaan
Waar heb je dat gezien over die honden ik heb toch nog wel eens fotos enzo gezien met honden hoor :roll:
Honden zijn altijd nieuwschierig dus ik denk dat dat wel klopt hoor als ze er tussendoor lopen, niet veranderen dat zijn de leuke details eraan!
Kvind wel dat je aardig wat commentaar hebt.
Je hebt het leuk gedaan, goed opgestelt, zit realiteit in.
Enige wat ik zou verandere als ik jou was is de Woodland camoflage op de kogelvrijvesten en ik zou het liggende soldaat weghalen.
Wanneer er huizen werden binnengevallen is het niet verstandig om te gaan liggen je bent daardoor een makkelijk doelschijf aangezien het moeilijker is om te bewegen dan wanneer je staat.

Nick


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 05 sep, 2007 15:15 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 03 jun, 2007 19:04 pm
Berichten: 1774
Woonplaats: Berkel-Enschot
Even een vraagje. Welke kleurcodes heb je voor de desert camo gebruikt (van de mannetjes). Ik wil zelf ook een dio gaan maken en dat vind ik zeer goede kleuren.

Lars


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 13 sep, 2007 19:28 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: ma 10 sep, 2007 0:37 am
Berichten: 7
Fantastisch! Militair diorama ten top! Echt een meesterwerk. Ik vind de details erg goed uitgewerkt, zoals de verscholen millitanten en de bewegwijzering. Naast de enkele punten die al genoemd zijn echt geweldig gedaan!


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 15 sep, 2007 0:57 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 08 aug, 2007 21:28 pm
Berichten: 2824
Woonplaats: Spijkenisse
WAANZINNIG, dat is mijn reactie. Bij het lezen van de titel Irak Diorama dacht ik eerst, ach,.....zal wel. Maar toch was ik nieuwschierig naar de eindfoto's, hierna heb ik gelijk de rest van je topic verslonden. Nogmaals WAANZINNIG GEDAAN.

_________________
De Loeten, Bas

Cetero censeo birrum bibendum esse


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 09 okt, 2007 20:41 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 aug, 2007 18:25 pm
Berichten: 434
vet gaaf Dio! :D
ben er helemaal door geïnspireerd om zelf ook los te gaan :shock:
trouwens honden en varkens zie je juist wel vaak in oorlogsgebieden, zeker mbt tot het eten van kadavers/overblijfselen van gevallenen.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 21 okt, 2007 18:44 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 20 okt, 2007 18:41 pm
Berichten: 3
ziet er zeker vet uit myn complimenten :D


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 21 okt, 2007 21:04 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 07 okt, 2007 17:12 pm
Berichten: 421
Woonplaats: Zwijndrecht
super gemaakt man, ik zelf bouw alleen maar wwII maar dit is echt super om naar te kijken.


Gha Zo Door

_________________
Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 21 okt, 2007 21:23 pm 
Offline
V.I.B.
V.I.B.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 23 aug, 2007 16:28 pm
Berichten: 4791
Woonplaats: Helaas prive nu.
Heel mooi, mijn complimenten. Dit doe ik jou niet na. Er valt veel te beleven in jou diorama. Dit is zeker een groot compliment. Ik heb gekeken naar de foto's en die zijn vanuit verschillende hoeken genomen. En is er dus van alle kanten iets te zien. Alleen en dat is echt iets wat een beetje onnatuurlijk over komt is het figuur op de 4e foto. Deze staat een scheetje beef. Ofwel het lukt mij niet om zo te blijven staan, hij helt een beetje achterover. Als dit nog lukt, zou ik hier nog even iets aan doen. Het is een klein puntje kritiek, maar goed bedoeld :wink:

_________________
Met modelbouw-vriendelijke groet, Rik
Kijk ook eens op mijn website RiksGewijs.nl
Op de werkbank:
Een hollandse tweedekker uit 1660/1670


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 145 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement