Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 25 apr, 2024 8:42 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 30 jun, 2012 11:52 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 30 jun, 2012 8:49 am
Berichten: 86
Ik ben van plan om te gaan modelbouwen maar heb nog heel wat te leren. Daarom meld ik me hier aan want ik heb gemerkt dat hier dus wel zeer veel interessants te vinden is. Ik ben al wel meerdere modelbouwforums tegengekomen dus is het nog wat zoeken welke me het meest aanspreekt.

Natuurlijk ga ik eerst dus uuuuren lezen en ook moet ik een hele hoop materiaal aanschaffen want er komt toch heel wat bij kijken wanneer je het fatsoenlijk wil doen.

Wat mij het meeste interesseert zijn race-motorfietsen en dan van Honda. Ik heb zelf met onderandere de zeer exclusieve RC30 gereden, ook de NSR250, en nog vele andere modellen.

Wat ik wel spijtig vind is dat sommige bouwverslagen ineens ophouden. Ik heb er nu een 2 of 3 gelezen, en dat stopt het plots. Maar ja, dat zal dan z'n reden wel hebben.

Nu ga ik weer verder lezen.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za 30 jun, 2012 13:16 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 aug, 2007 22:27 pm
Berichten: 18527
Woonplaats: Hurdegaryp
RVF schreef:
Wat ik wel spijtig vind is dat sommige bouwverslagen ineens ophouden. Ik heb er nu een 2 of 3 gelezen, en dat stopt het plots. Maar ja, dat zal dan z'n reden wel hebben.


Welkom

De meesten plaatsen foto's en tekst tijdens het bouwen en laten zo hun progressie zien. Zo laten ze aan ons zien waar ze mee bezig zijn, waar knelpunten zitten en als er problemen zijn kunnen 'wij' proberen om die problemen op te lossen. Als een verslag dus ineens ophoudt, dan is men daar nog mee bezig.

Kant en klare modellen horen niet bij de bouwverslagen, die horen bij 'eindfoto's zonder verslag'.

René

_________________
René

O.a. bezig met: Al mijn bouwverslagen mooi gebundeld ; Het grote Apache topic ; Smer 1:40 Fokker S-12 (PH-NDC) ; Sikorsky R-4; Wright Flyer


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za 30 jun, 2012 22:41 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 30 jun, 2012 8:49 am
Berichten: 86
Ok, maar het zou toch interessant en leerrijk zijn dat het verslag zou duren tot het einde i.p.v. dat het ineens ophoudt.

voorbeeld:
viewtopic.php?f=5&t=29370&start=10

En zo ben ik er nog enkele tegengekomen.

Bedankt voor het welkom.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za 30 jun, 2012 23:26 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 aug, 2007 22:27 pm
Berichten: 18527
Woonplaats: Hurdegaryp
Die heeft inderdaad wel een hele lange pauze. Je kunt altijd de persoon benaderen door hem een pb-tje te sturen en hem fatsoenlijk te vragen naar het hoe-en-waarom.

René

_________________
René

O.a. bezig met: Al mijn bouwverslagen mooi gebundeld ; Het grote Apache topic ; Smer 1:40 Fokker S-12 (PH-NDC) ; Sikorsky R-4; Wright Flyer


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 01 jul, 2012 13:23 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 30 jun, 2012 8:49 am
Berichten: 86
Ok, bedankt René.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 23 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement