Haha, geniaal, denk ik een mooi boek te hebben, blijk ik de een van de laatste te zijn die hem in zijn bezit krijgt.
Shake, ik zat zelf te denken aan de 208 met knalneus en dan nog de uitvoering zoals ie in Biak vloog, dus met de B op de kont, maar ook de 201 trekt mij wel omdat deze op het MLM staat. Wellicht is de 212 ook wel wat vanwege het beruchte verhaal.
Even heel kort voor hen die het echt niet kennen. De 212 stond gereed op de spot om uit te rukken. Twee monteurs, die al wat diep in het glaasje hadden gekeken, besloten een rondje te gaan vliegen. Dit is hen ook gelukt, tenminste ze stegen op. Ze hebben het tot net boven zee volgehouden toen ze neerstorten. Dit was voor beiden fataal, maar het had veel erger kunnen zijn omdat het al bijna boven bewoond gebied mis ging.
Voorlopig wil in nog niet rescriben Sid. Hasegawa heeft dat gedeelte puik gedaan en ik hoop dat ik dat kan behouden.
Vanavond heb ik even een begin gemaakt. Daar het PE pittig klein is hield ik het dan ook niet lang vol. Dat geeft niks, want zo kan ik nog net even een update maken voor ik die kleine weer een fles moet geven.
Even de workspot opgeruimt en ik was klaar voor de start
Hasegawa heeft zich, voor wat betreft de cockpit, wel erg makkelijk vanaf gemaakt. Zo mooi als de buitenkant is, zo kaal is het interieur.
Dit is het originele interieur zoals Hasegawa het bedacht had.
Vooral de stoelen lijken mij niet echt lekker zitten.
Na wat prutsen is het een en ander aangepast aan zoals het erop hoort te lijken. Het begon met het zagen van de doorgang en het verwijderen van de middenconsole. Hier kwamen nette stukken PE voor in de plaats. Later zullen er ook naast beiden stoelen een console met knoppen komen. Ook zullen er nog stoelriemen geplaatst worden. Het begint er dan al veel meer op te lijken.
Ook nog even een plaatje met de stoel volgens Hasegawa